Friday, April 28, 2006

mogens

klik på billedet for forstørring!





dette er umiddelbart det skøreste find, jeg har haft fornøjelsen af at se. jeg fik det overrakt af en fyr fra mit kollegie, som havde hørt om min passion for fundne skatte. han siger, at han fandt dette brev for nogle år siden, da det kom flyvende med blæsten på vesterbro. det er svært at forstå brevets præcise indhold og formål pga. de mange stavefejl og den manglende tegnsætning, men så vidt jeg kan forstå er det skrevet af "mogens på de 64", som har haft en drastisk konflikt med en mor og hendes to børn på 2 og 5 år. han fortæller om konflikten: "mogens hare bidt morer og børn derfå tøre more ikke at have mogens i sidt hjem"!
mogens søger nu en ny mor med børn, og opgiver adresse og telefonnummer til interesserede (sløret af hensyn til afsenderen), og kommer med opfordringen: "lad mig se vem morer er og børn uenden at være cineret(genert)".
er dette en kontaktannonce? eller er mogens blot interesseret i babysitter-jobs? det står hen i det uvisse... virkelig et herligt find!
(tak til Michael)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det der er fucked up!

11:18 PM  

Post a Comment

<< Home