Monday, April 10, 2006

(det ved vi)


en gammel kending (tidligere vist på 'kunsten at hjejle') og samtidig mit yndlingsfind. jeg fandt dette a4-ark krøllet sammen indeni et poolbord på min gamle arbejdsplads (sammen med 'hvor meget urin?' fra min lomme, må det rangere som det mærkeligste sted jeg har fundet noget).
i mange år gik jeg og undrede mig over hvem lennert var, og hvorfor han fortjente denne smukke hyldest, men efter en række kommentarer på det første ofentliggørelse fandt jeg ud af at lennert var musiklærer på en skole i faaborg (hvor jeg også arbejdede) og at han gik på pension nogenlunde samtidig med at jeg begyndt at rode rundt indeni poolbordet. jeg håber virkelig at han fik sin sang, og at den ikke bare gik tabt da nogen tabte den ned i et af poolbordets huller...
...læg desuden mærke til den utroligt kontante og kyniske afslutning på sangen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home