Wednesday, March 29, 2006

hvor meget urin?

dette 'find' forekommer mig at være meget mærkværdigt. jeg fandt det nemlig i min egen jakkelomme... her til aften skulle sad jeg foran fjerneren og skulle lige bruge noget fra min lomme, men i stedet for det jeg egentligt skulle bruge fandt jeg denne lap papir. jeg ved ikke om det er noget jeg har fundet i et meget distræt øjeblik, eller om nogen har placeret det der for at jeg kunne finde det senere, men sjovt er det i hvert fald.

på bagsiden finder man følgende indkøbsliste:

2 Comments:

Blogger ¥z said...

Der er mange piller og meget jord på den indkøbsliste.

10:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Annette Gammelgård er ernæringsekspert (siger dgs.dk). Det kan give svar på både urin og indkøbssedlen...

4:20 PM  

Post a Comment

<< Home