Sunday, September 03, 2006

retarderet pyntesøn/sombrero for the white whale



undskyld det er så længe siden der sidst er blevet uploaded et fund her på siden. august er åbentbart ikke en frugtbar måned for folk som os der render rundt og leder efter finurlige efterladenskaber.
i min lille skotøjsæske med gamle fund fandt jeg dog denne a4-side som jeg ikke en gang kan huske hvor eller hvornår jeg har samlet op.
jeg kan ikke rigtig lure om vi har at gøre med musikstykker eller film, men ligegyldigt hvad titlerne dækker over forekommer de mig at være enormt prætentiøse og avantgarde. når jeg nu tænker over det kunne det såmen også stamme fra en solid omgang punker-poetry slam. om ikke andet ville jeg meget gerne have været til stede da ovenstående kunstværker blev fremført...

5 Comments:

Blogger RetTyndUgle said...

der forekommer mig at være et overordnet akvatisk tema... måske en samling af hyldestdigte til havet..?

6:25 AM  
Blogger Claus said...

Ha! Det er sgu da en setliste fra min ven Kenneths band Captain Ahab's Surfwax. Find dem på mymusic.dk

10:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej... jeg er med i Captain Ahab's Surfwax og dette er rigtig nok en setliste fra en koncert vi spillede i universitetsparken sidst i juni. Hvor er det griner at finde det her. Yderst mærkværdigt.

Lasse

12:26 PM  
Blogger erland said...

fantastisk! det er sådan en lykkelig begivenhed når man kan genforene et fund med sin oprindelige ejer. jeg må fluks ind på mymusic og høre lidt af jeres musik. keep up the good work med sangtitlerne

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, formentlig sa det er

6:41 AM  

Post a Comment

<< Home